10 maja 2014

Agnieszka

Niewątpliwie to, co od razu rzuciło nam się oczy po spotkaniu Agnieszki to jej perfekcyjny makijaż - dlatego pierwszy raz zdarzyło nam się fotografować ujęcia make-up'u, co niektórych może zaskoczyć:) Uznaliśmy jednak, że takie zdjęcie koniecznie musi zostać załączone w poście:

Agnieszka, studentka II semestru Geodezji i kartografii na WILiŚ
"Już jako mała dziewczynka interesowałam się modą i lubiłam się stroić i przebierać. Zawsze miałam własne zdanie na temat mojego ubioru i od najmłodszych lat sama decydowałam, co założę. Na codzień lubię nosić wygodne rzeczy, które są zarazem kobiece i gustowne, takie, które podkreślają moją figurę i kobiecość." 



"Bardzo dobrze czuję się w przewiewnych spódniczkach i sukienkach, dlatego często je noszę. W mojej szafie gości wiele kolorów, nie boję się eksperymentować i lubię je ze sobą łączyć. Buty dopasowuję do ubrań, na co dzień noszę płaskie i wygodne, w których najlepiej się czuję. Jednak gdy chcę wyglądać bardziej elegancko lubię założyć wysokie obcasy, które dodają mi kobiecości." 




"Moja przygodna z makijażem zaczęła się już w gimnazjum, jednak dopiero od grudnia zajmuję się tym bardziej na poważnie. Lubię, gdy moje oczy są pomalowane w wyjątkowy sposób, eksperymentuję z kolorami cieni. Skupiam się na szczegółach i dążę do perfekcji w wykonaniu mojego makijażu." 



Więcej o wyborach MISSterious Girl: KLIK!




Materiał przygotowali Hania i Mateusz