24 października 2011

Agnieszka

Agnieszka, studentka Energetyki na OiO

Agnieszka o swojej stylizacji:

Uwielbiam modę! Kocham wszystko, co jest z nią związane. Uwielbiam ciuchy, akcesoria, biżuterię, kosmetyki i przede wszystkim buty! Nie wyobrażam sobie życia bez gigantycznie wysokich, szałowych szpilek! Niestety całe dnie spędzane na uczelni przyzwyczaiły mnie do noszenia się na sportowo. :) Moje codzienne stroje nie są specjalnie wyszukane, ubieram to, co uda mi się znaleźć w szafie, czyt. w bałaganie. :P 


Inspiracji szukam wszędzie (w gazetach, na blogach, na ulicy). Ubieram się tam gdzie wszyscy (Zara, H&M, New Look, Bershka, PerhapsMe, Romwe itd.), ale mam też kilka ulubionych sklepów, np. w mojej rodzinnej miejscowości, gdzie zachodzę jak tylko wracam do domu. :) 

Buty - Marco Tozzi

Mój dzisiejszy look jest tzw. "na szybko", bo tego dnia miałam już pierwsze w tym semestrze kolokwium. :O Zacznę od ulubionych butów, kocham kowbojki! Te są od Marco Tozzi, brązowe spodnie - Vero Moda, kurtka - H&M, szalik w panterkę i torebka to wymiana dodatków z siostrą, okulary i bluzka (której nie ma na zdjęciach) to własność mojej przyjaciółki Oli. :)

Kurtka - H&M; Spodnie - Vero Moda