4 października 2011

Zuzia

Zuzia, studentka V semestru Architektury na ARCH

Zuzia o swojej stylizacji:

Cenię sobie niebanalne rozwiązania, choć mój styl najczęściej uzależniony jest od nastroju, pogody i ilości zajęć na PG. ;) Czasem ubieram się monochromatycznie, dobierając różnobarwne dodatki, innym razem stawiam na kolor. Rzadko chodzę w spodniach, uwielbiam spódnice i sukienki - to moje "must have". 


Ulubioną częścią garderoby są dla mnie także szpilki, jednakże czasem trzeba być na płasko. ;) Nie śledzę pilnie aktualnych trendów i nie zmieniam całkowicie szafy na nowy sezon, zdecydowanie polegam na moim guście.
  

Nie jestem przywiązana do jednej marki w mojej szafie przeważają ZARA i H&M - przykładem jest ta  jeansowa kurtka (moja ulubiona), pasująca do wszystkiego.


Spódniczkę mam już pare ładnych lat (Reserved), baletki (Venezia), skórzana torba mieszcząca wszystko (pożyczona od mamy;) ).