29 lutego 2012

Ola

Ola, studentka Architektury krajobrazu w Sopockiej Szkole Wyższej

Ola o swojej stylizacji:

Najczęściej rano gdy się spieszę ubieram to, co leży na wierzchu. Przeważnie są to czarne rurki bądź czarne leginsy, do tego dobieram zazwyczaj jakąś dłuższą bluzkę. Cenię sobie klasyczny styl ubioru połączony oczywiście z wygodą. 



Na co dzień noszę ubrania w ciemnych, stonowanych barwach dodając do tego torbę w zupełnie innym kolorze, co nadaje charakteru całemu ubiorowi. Nie przepadam za bieganiem od sklepu do sklepu, dlatego też zanim udam się na zakupy najpierw jednak przeglądam strony w necie, po czym jeśli coś mi wpadnie w oko udaje się do danego sklepu. 

Płaszcz - H&M

Spodnie rurki - Bershka

Jak do tej pory nie upodobałam sobie konretnych sklepow i marek, po prostu dana część garderoby ma mi wpaść w oko. Nie mam jakiegoś konkretnego stylu, lubię jak wszystko do siebie pasuje i jest to moja wlasna inwencja twórcza. :) 


Torba - Atmosphere


Dzisiaj w ten piękny, pachnący już wiosną dzien miałam na sobie płaszcz H&M, czarne rurki Bershka, torba Atmosphere i czarne płaskie, wiązane buty wyciagniete z szafy, już nie pamiętam nawet gdzie kupione. :)