4 kwietnia 2012

Paulina

Ostatnie dni nie były dla nas hojne pod względem pogody. Być może zdjęcia Pauliny przywołają choć troszkę słońca w najbliższych dniach ;) W końcu niedługo chwilka wypoczynku!

Paulina, studentka II semestru Architektury



Paulina o sobie: "Połowa ubrań w mojej szafie to zdobycze z secondhand'ów i dobrze zachowane ciuchy mojej mamy z lat 80tych, 90tych. Co ubiorę danego dnia zależy od tego ile czasu miałam by wybiec z domu na zajęcia ;) Dzisiaj mam na sobie mój ulubiony zestaw, w którym mogę wyskoczyć na spotkanie z przyjaciółką czy pójść do teatru/na koncert. Dla przyjemności odwiedzam blogi młodych stylistów, sklepy internetowe z odzieżą vintage. Staram się łączyć styl sportowy (wygodny) z nutką elegancji."

Torba - Vero Moda

Buty - Zara, spodnie-rurki - sh

Płaszczyk - sh