22 października 2013

Agata

Pepitka (przez niektórych zwana "psim zębem") to jeden z tych wzorów, który jednoznacznie kojarzy mi się z jesienią, a w drugiej kolejności - ze stylem "uczelnianym". Spotkanie Agaty ubranej w pepitkowe spodnie na kampusie w październiku tylko utwierdziło mnie w tym przekonaniu (czy raczej skojarzeniu). :)

Agata, studentka I semestru Technologii chemicznej na WCHEM


Agata o swoim stylu:

"Nie jestem w stanie konkretnie określić mojego stylu. Wychodzę z założenia, że kupowane ubrania muszą pasować do mojej osobowości. Jeśli ciuch nie spełnia tego podstawowego kryterium, nigdy nie będę się w nim dobrze czuła czy wyglądała." 

Ramoneska - Diverse, Legginsy - Stradivarius

Sposób na zakupy?

"Nie należę do osób, które robiąc zakupy od razu mają wizję tego, jak daną rzecz zestawią i co do niej założą. Wydaje mi się, że będąc otwartą osobą łatwiej mi coś dla siebie znaleźć, wobec czego zawsze udaje mi się wyszukać coś ciekawego. :) Często zaglądam do Bershki, Zary czy Pull&Bear."

Bluzka - Medicine

Buty - Centro

Torba - H&M