11 maja 2014

Ania

Jak się okazuje, Ania miała już okazję wystąpić w jednym z postów w tym roku akademickim - zainteresowanych odsyłamy do pierwszego wpisu z nią w roli głównej. Wówczas robiliśmy jej zdjęcia w dniu, kiedy miała rozmowę kwalifikacyjną, stąd nieco bardziej formalny strój. W ubiegły piątek ubrana była tak, jak zwykle "nosi się" na uczelni:) No i aby uciąć złośliwe komentarze odnośnie miejsca wykonania zdjęć (poprzednio fotografowaliśmy ją na wydziale ETI, a Ania studiuje na ZiE), za scenerię do poniższych fotografii wybraliśmy "naturalne środowisko" Ani:)

Ania, studendka IV semestru Bachelor in Management na wydziale ZiE 
"Tym razem postawiłam na wygodę połączoną z elegancją oraz dodatkiem sportowym, czyli krótką kurtką. Jak już wcześniej pisałam, bardzo lubię dodatki, które są nieodłącznym elementem mojego ubioru." 


"Staram się zawsze dobierać strój tak, aby był oryginalny i przykuwał uwagę. Mam upodobanie do wysokiego obuwia, ale podczas takiego aktywnego dnia lepiej jest jednak wybrać tradycyjne balerinki, które wcale nie odejmują uroku." 


"W mojej szafie znajduję się wiele rzeczy, które mogą być mieszanką wielu stylów, ale bardziej preferuję proste i szykowne połączenia. Tak właśnie ubieram się, gdy wychodzę na uczelnie, w domu jednak liczy się przede wszystkim wygoda."



Więcej o wyborach MISSterious Girl: KLIK!




Materiał przygotowała Hania