14 października 2011

Jowita

Jowita, studentka Transportu na WILiŚ

Jowita o swojej stylizacji:

Jeżeli chodzi o kupowanie ubrań to rzadko wybieram się na zaplanowane wcześniej zakupy, najczęściej wpadam na chwilę do jakiegoś centrum handlowego (np. w okienkach między zajęciami) i kupuję spontanicznie rzeczy, które wpadną mi w oko. Sporo ubrań szukam także na internecie, w ten sposób zdobyłam mój czerwony płaszczyk, który mam na sobie oraz torebkę w jodełkę marki Atmosphere. 


Poza tym dziś wybrałam moje ulubione klasyczne dżinsy z Bershki. Czerwony płaszczyk zdobi góralska chusta (pamiątka z Krakowa) no i uniwersalne czerwone tenisówki. ;) Na co dzień lubię uzupełniać strój biżuterią (bez kolczyków nie wychodzę z domu), niestety dziś nie zdążyłam tego zrobić. :)) 

Torebka - Atmosphere; Chusta - pamiątka z Krakowa

Generalnie staram się wybierać żywe kolory, zazwyczaj stawiam na ubrania proste, wygodne i uniwersalne. ;) Ulubione marki to Vero Moda, Mango, Bershka, Promod i Pull & Bear. ;)

Płaszczyk - kupiony w Internecie