14 października 2011

Kasia

Kasia, studentka V semestru Biotechnologii na WCHEM

Kasia o swojej stylizacji:

Tak naprawdę nie mam żadnego konkretnego jedynego sklepu w którym lubię się ubierać. Zawsze stawiam na wygodę, ale to jak poszczególne elementy stroju się ze sobą komponują też jest ważne. Lubię miejski styl- pomieszanie wygody z elegancją.


To co akurat mam dziś na sobie to dobrany na szybko zestaw (miałam na 8:00 rano! ;p). Jeansowe legginsy z KappAhl'a, marynarka New Look, szalik kupiony gdzieś na ryneczku w UK. Traperki i kurtkę wyciągnęłam z szafy, w której już trochę poleżały - nie miałam czasu na tegoroczne zakupy jesienno-zimowe. ;) Lubię tworzyć ciekawe zestawy, dobierać do nich dodatki. 

Pierścionek - prezent urodzinowy :); Jegginsy - KappAhl

Moje dzisiejsze dodatki to torebka, którą dostałam wieki temu od siostry, pierścionek urodzinowy od kumpeli. Lubię ubierać się w sklepach takich jak Bershka, Stradivarius, H&M, New Look ;)