11 października 2011

Ola

Ola, studentka Biotechnologii na WCHEM

Ola o swojej stylizacji:

Nie mam konkretnej inspiracji, po prostu ubieram to, co w mojej opinii do siebie pasuje. Improwizuję, ale zawsze mam na uwadze to, żeby być w 100 % sobą i nie upodabniać się do nikogo. W modzie chodzi o to, by nie naśladować trendów, tylko je tworzyć. ;) 


Ulubione marki? Standardowo H&M, Mango, Zara, Adidas, czasem pozwalam sobie na Lacoste i Tommiego. Kocham sportowe ciuchy, często miksuję je z bardziej eleganckimi, i przyznaję, że lubię się stroić, bardzo poprawia mi to nastrój.

Torba - Adidas


Moja dzisiejsza stylizacja: kupione gdzieś w GB, legginsy z Zary, Bluzka H&M, kurtka New Yorker (coś świetnego, każdy powinien mieć coś takiego!), dodatki: torba Adidas, zegarek Lacoste, bransoletka Apart. Plus szaliczek z H&M, żeby nie było za nudno. ;)