6 października 2011

Mateusz S.

No i pierwsza stylizacja w męskim wykonaniu na naszej stronie! :)

Mateusz, student III semestru na WZiE

Mateusz o swojej stylizacji:

Ciężko jest mi coś napisać o modzie czy o moim stylu, bo jak pewnie każdy facet ubieram się w to, co wygodne. :D Jednak lubię jakoś "urozmaicać" to, jak wyglądam, poprzez ciekawe dodatki - jak bransoletka, którą zawsze noszę (na zdjęciu poniżej), szelki czy nawet ta marynarka, którą udało mi się fartem upolować w secondhandzie. :D

Torba - Nike

Torbę przedstawioną na zdjęciu mam już od dłuższego czasu, jednak jest wytrzymała i działa jak należy. ;) Przydaje się nie tylko na co dzień.

Buty - Cropp

Buty kupiłem wieki temu, ale ostatnio przeszły reaktywację (wyprałem je :D) i znowu noszę częściej. ;) Jak widać mam sporo szarych rzeczy, np. moje ulubione spodnie na zdjęciu (kupione w H&M).

Marynarka - secondhand 

Ubrania kupuję w różnych sklepach, przeważa jednak H&M, Cropp i sklepy sportowe (Nike, Adidas). Jak już pisałem, zdarza mi się zajrzeć do secondhandów, ale to tylko, gdy szukam czegoś konkretnego, jak było w przypadku tej marynarki. :D Ubrania dobieram bez większego przygotowania, ale nie ukrywam, że lubię mieć u boku "osobistą stylistkę", która zawsze doradzi mi, co i do czego mam nosić. ;))))