5 października 2011

Oliwia C.

Oliwia, studentka Energetyki na OiO

Oliwia o swojej stylizacji:

Mój strój tego dnia był bardzo spontanicznie wybrany, tak jak z reszta prawie zawsze. :) Po prostu otworzyłam szafę i wyciągnęłam coś, co mi akurat wpadło w oko. Lubię ubierać się wygodnie, ale też ciekawie i kobieco. Ciuchy kupuję w różnych sklepach, od H&M do Cubusa i dalej do Vero Mody... 

Marynarka - H&M

Co do marynarki, ona jest z H&M ( moja ulubiona z licznych które mam ) ma jak dla mnie idealna długość i jest bardzo ciepła i wygodna. Kocham dżinsy, moim zdaniem pasują do wszystkiego i na
prawie każdą okazję.

Trampki - Topshop (Anglia)

Co do butów, trampki są wygodne i w sumie doskonale nadają się na długi dzień spędzony na uczelni. Idealnym dodatkiem są kolorowe paznokcie, lubię eksperymentować rożnymi kolorami.