21 marca 2012

Kasia


Kasia, studentka VI semestru Biotechnologii na WCHEM




Kasia o swojej stylizacji:

Moje stylizacje są uzależnione od mojego aktualnego nastroju. Bywają dni, kiedy mam ochotę nałożyć szpilki i wyglądać bardzo kobieco i takie jak dziś- kiedy jestem po prostu na luzie. Sportowe buty, chinosy, t-shirt to jeden z moich ulubionych zestawów. Bardzo uniwersalny i zawsze sprawdza się na dzień spędzony na uczelni od 7 do 17 ;p Tak jest po prostu najwygodniej.




Spodnie które mam na sobie przyjechały ze mną aż z Mansfield jako moja wakacyjna pamiątka. Uwielbiam przeceny w Wielkiej Brytanii. Można tam zrobić zakupy za bezcen. Torebka jest z Reserved. Bardzo długo szukałam takiej, która pomieściłaby te wszystkie rzeczy które uważam w damskiej torebce za konieczne. Jednym zdaniem: Studnia bez dna ;p


Ostatnio oszalałam też na punkcie białych t-shirtów z nadrukami. Ten który mam na sobie też jest z Reserved. Kurtka ma chyba z milion lat, jest dosyc wiekowym nabytkiem. I obowiązkowo chustka. Lubie je nie tylko ze względów praktycznych. Uważam, że dopełniają wiele różnych stylizacji. 




Ogólnie swój styl określiłabym jako typowo miejski.Lubię się ubieraćw sklepach takich jak: Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, czasem Reserved i H&M. Pozwalam sobie też na ciuchy z Gapa i od czasu do czasu Marks & Spencer.Moje faworyty, jeśli chodzi o kolory to beże, brązy, biele. Gdy mam świetny humor- wyrażam to odważniejszymi kolorami ;)