17 marca 2012

Kołnierzyki

Wiosna, wiosna! Zdejmujemy szaliki, zakładamy chustki, apaszki albo po prostu chodzimy z 'odsłoniętą' szyją. Żeby nie było jednak tak nudno, ostatnio dużą popularność zyskały mocno zaakcentowane kołnierzyki.








Kołnierzyki tworzą zgrany duet z wyjątkową biżuterią :





lub z dopasowanymi sweterkami :







Ja kołnierzyk zrobiłam sama : znalazłam starą, za małą koszulę, wycięłam kołnierzyk, przeszyłam do noszonej obecnie koszuli i doczepiłam ćwieki z nieużywanego paska :)


(przepraszam za słabą jakość zdjęcia, ale nie zdążyłam naładować baterii w aparacie i zdjęcie zrobione jest telefonem ;/)




W sklepach znajdziecie oczywiście dużo godnych polecenia pozycji :




bershka
zara

zara

zara

zara

zara

zara

topshop

river island

topshop

nelly.com

nelly.com



Moje serce podbiły też kołnierzyki od Not Anyone: