14 marca 2012

Paula

Paula, studentka IV semestru Zarządzania na WZiE

Paula o swojej stylizacji:

Na co dzień lubię ubierać się wygodnie. Z reguły są to legginsy, luźna góra, buty na płaskim obcasie. Kiedy nie mam pomysłu na daną stylizację, staram się eksperymentować z dodatkami, fajną torbą. Zimą wolę raczej stonowane kolory, byleby mi było ciepło. Im bliżej cieplejszych dni, tym coraz bardziej szaleję z kolorami!




Nie ukrywam, że ostatnio wciągnęły mnie zakupy przez internet. Strony, które najczęściej odwiedzam to :


- asos.com

- allsaints.com

- romwe.com

- perhapsme.com


Tunika – United Color of Benetton
Moja dzisiejsza stylizacja jest dość odbiegająca od tego, co pisałam wcześniej, ale czasem trzeba przecież poszaleć !!! :))  Legginsy, które mam na sobie są moim „hitem” w szafie. Do nich lubię zakładać luźną tunikę – tą którą mam na sobie uwielbiam za fason i materiał. Buty na wysokim obcasie – mój świeży nabytek w ALDO. Mega wygodne i pasują niemal do wszystkiego . :)

Byty na koturnie -ALDO

Legginsy – romwe.com


Kurtka – Mohito