18 listopada 2013

Patrycja

W ostatnim poście wspominaliśmy o kolorach jesieni, więc dzisiaj w ramach kontynuacji tematu prezentujemy Wam post o Patrycji, której pięknych, rudych włosów na sposób przegapić w tłumie studentów przemierzających kampus PG.

Patrycja, studentka I semestru Europeistyki
Gdzie najczęściej robi zakupy?

"W sumie ciężko jest mi podać konkretny sklep, który zazwyczaj wybieram. Wydaje mi się, że zależy to od mojego humoru i panującej pory roku. Czasem decyduję się na zwykłe sieciówki typu Bershka, Stradivarius czy River Island (to w okresie jesienno-zimowym), innym razem trafiam na coś fajnego w second hand'ach (okres letni, mam wtedy więcej czasu, więc lubię poszperać w takich sklepach). Rzadko zdarza mi się robić zakupy online."


Kurtka - DUNNES (przywieziona z Irlandii), spodnie - Stradivarius, buty - Deichmann

Komin - Accessorize
Torebka - Bershka

"Tego dnia, gdy zrobiono mi zdjęcia, ubrania dobrałam w totalnym pośpiechu i bez żadnego przemyślenia, ale wydaje mi się, że nie wyszło mi to źle. :)"