14 listopada 2013

Ewelina

Ciekawym sposobem na dobór garderoby jest kierowanie się kolorystyką danej pory roku. Moda coraz częściej odwraca się od tego trendu, namawiając nas np. do noszenia pastelowych ubrań jesienią, ale niezależnie od tego, jak ciekawe i kolorowe wzornictwo zaproponują mi popularne sieci sklepów, zawsze skłaniać się będę ku barwom nawiązujących do okresu w roku. I pewnie właśnie dlatego naszą uwagę przykuła Ewelina, od stóp do głów ubrana w cudownie jesienną kolorystykę.

Ewelina, studentka V roku Architektury
Ewelina o swoich inspiracjach modowych:


"Przy doborze garderoby inspiruję się właściwie wszystkim dookoła, chociażby stylem ludzi mijanych codziennie na ulicy. Kieruję się także kolorami pór roku, wobec czego ostatnio przeważają u mnie odcienie złota i rudości."

Kurtka - H&M, spódnia - zdobycz z lumpeksu:)

"Zakupy najczęściej robię w popularnych sieciówkach lub second hand'ach, ale szczególnie lubię kupować rzeczy robione ręcznie. Rudy komin ze zdjęcia wydziergała dla mnie mama koleżanki."

Torebka - Manamana

"Torebkę uszyła specjalnie dla mnie moja znajoma, Marcelina Rozmus, która prowadzi własną pracownię krawiecką (LINK). Dobrze wiedziała, że do pracy i na uczelnię często śmigam z laptopem, więc z myślą o tym wszyła w torebkę filcową kieszeń, gdzie śmiało mogę go pomieścić."