13 grudnia 2013

Angelika

 Czapki beanie z napisem opanowały trójmiejskie ulice. Znaleźć można najróżniejsze wzory i kolory, niektóre mniej lub bardziej udane. Niewątpliwie wzór beanie polskiej marki Local Heroes należy do faworytów. Ten sam model miała na sobie uczestniczka reportażu o naszym projekcie dla Dzień Dobry TVN (link), a dzisiaj w poście ma go na głowie Angelika.

Angelika, studentka I semestru Budownictwa

Angelika o swoich sposobach na udane zakupy:

"Ubrania najczęściej kupuję w popularnych sieciówkach, zwłaszcza w trakcie wyprzedaży, bo nie lubię przepłacać. Inspiruje mnie tak naprawdę wszystko - gdy coś zobaczę i mi się spodoba na czyimś blogu, w katalogu sklepu itd. Zazwyczaj to, co wpadnie mi w oko, bardzo szybko ląduje w mojej szafie:)" 

Buty - Vagabond, czapka - Local Heroes

"Czasem szarpnę się na coś od polskich, młodych projektantów (patrz: czapka ze zdjęcia). Szczególnie istotne są dla mnie buty, koniecznie markowe. Udało mi się stworzyć własną kolekcję Vansów, zwariowałam na punkcie tych akurat butów:)"


Naszyjnik - handmade

"Naszyjnik ze zdjęcia zrobiłam sama - znalazłam stary zegarek babci, zawiesiłam go na kawałek rzemyka i gotowe:)"