29 stycznia 2014

Agata i Ola

Sesja tuż, tuż, więc mamy całą masę czasu na rzeczy niezwiązane bezpośrednio z nauką, np. publikowanie nowych postów... Oby nasze wyniki z egzaminów były odwrotnie proporcjonalne do naszego zaangażowania w przygotowanie do nich;) A dzisiaj post z udziałem Agaty i Oli, którym zdjęcia robiliśmy już jakiś czas temu, gdy PG wciąż jeszcze odczuwała świąteczną atmosferę:

Agata (po lewej) i Ola, studentki V semestru Matematyki finansowej na FTiMS

 Komentarz od Agaty:

"Ostatnio nie mam czasu na chodzenie po sklepach (brzmi jakby ta matematyka finansowa była najcięższym kierunkiem na PG....), ale gdy go trochę znajdę, to najczęściej kupuję ubrania w sieciówkach. Natomiast w wakacje, kiedy czasu mam więcej, lubię przejść się po second-handach albo poszperać w szafie babci, w poszukiwaniu zapomnianych super ciuchów ;)"




Komentarz od Oli:

"Ubieram się bardzo różnie, w zależności od pogody i planu dnia, ale w szególności od nastroju. Najczęściej kupuję w sieciówkach, bo nie mam czasu szukać ubrań w małych sklepikach. Mam jednak parę oryginalnych rzeczy przypadkiem gdzieś znalezionych, ale rzadko kiedy noszę je na co dzień."



Materiał przygotowali Zuzia i Paweł