15 marca 2014

Maja

Z okazji Dnia Kobiet na Politechnice z roku na roku organizowanych jest coraz więcej eventów, które mają być atrakcją dla całej tej ogromnej rzeszy pań, które studiują na naszej uczelni. Kobiety nie ukrywają, że ten trend bardzo im się podoba i chętnie biorą udział we wszystkich tych wydarzeniach. Moda przychodzi i odchodzi, ale kobiecość zawsze jest na topie:)

Maję "przyłapaliśmy" właśnie podczas jednej z zeszłotygodniowych akcji.

Maja, studentka VI semestru Fizyki technicznej na wydziale FTiMS
"Lubię swobodny, miejski styl, który wyraża mnie i moją osobowość. Rzadko kupuję coś w sieciówkach, gdyż najczęściej aktualna moda nie nadąża za moimi kaprysami. Chętnie sięgam po rzeczy proste i zarazem finezyjne, a całość dopełniam ciekawymi dodatkami: męski zegarek lub kolorowe okulary. Mój absolutny "must have" : buty na obcasie, które pasują do wszystkiego. I można w nich biegać ;)"


"Do spódnicy z wysokim stanem wybrałam koronkową bluzkę i ciemnozieloną marynarkę. Do ręki: mała torebka, która i tak pomieści wszystko. Plus moje ukochane , brązowe buty, w których odbywam codzienne sprinty na tramwaj."




Materiał przygotowała Zuzia