14 lutego 2014

Artur

Przeciwników Walentynek uspakajamy - post może ukazuje się akurat 14.02, ale daleko mu do komercyjnej fali różu i czerwieni. Zamiast tego przedstawiamy Wam Artura, w dużo bardziej stonowanej kolorystyce;) Nieskromnie ma się za przyszłego modela Men's Health, zatem życzymy wielu sukcesów w modelingu:) Koniecznie odwiedźcie jego fanpage! (link u dołu wpisu)

Artur, student (teraz już raczej absolwent) VII semestru Mechaniki i budowy maszyn na wydziale Mechanicznym
Komentarzowi Artura nie brakuje polotu i finezji (tekst oryginalny):

"Płaszcz - Zara (po starszym bracie), buty - Reserved (niestety urwały mi się sznurówki dlatego nie są zawiązane). A teraz zupełnie serio: szalik został mi po dawnej współlokatorce (noszę go gdyż mój się gdzieś zgubił), rękawiczki - H&M bez palców ułatwiają mi (i tak niełatwą) obsługę telefonu dotykowego, spodnie - PULL&BEAR (pod nimi ciepłe kalesony), sweter - Tommy Hilfiger, styl czesania - latynoski."


Ubieram się tak, żebym czuł się dobrze w tym czym jestem przyodziany. Dziewczyny zaczepiły mnie przy oddawaniu pracy inżynierskiej, trzymajcie kciuki za obronę. :)" (zdjęcia wykonano już jakiś czas temu, więc chyba możemy już pogratulować Arturowi tytułu inżyniera:) - przyp. red.)




"PS. Też zapraszam na swój fanpage: Oficjalny Fanpage Artura Piórkowskiego myślę, że po publikacji zdjęć na blogu moja popularność skoczy i zostanę gwiazdą. :D"


Materiał przygotowały Basia i Paula